Приклади оформлення посилань за ДСТУ 8302:2015 у списку використаних джерел
для професій:
«Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»;
«Машиніст крана металургійного виробництва»;
«Верстатник широкого профілю»
«Електрогазозварник».
Інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя Дивитися
Посібник" Як допомогти учням і батькам у часи війни" містить методичні рекомендації щодо реалізації практик, спрямованих на підтримку вчителів початкових класів, які працюють у складних умовах, пов’язаних із війною, переживанням стресових ситуацій, і мають віднайти в собі ресурси для ефективної роботи й підтримки своїх учнів, а також їхніх батьків.
Він був створений у відповідь на потребу викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти, які брали участь у програмі вебінарів із питань психосоціальної підтримки, що проводилася за сприяння проєкту «Навчаємось разом».
Посібник містить наступні тематичні модулі:
- стрес, травма, резилієнс, перша психологічна допомога для педагогів;
- психосоціальна підтримка дітей;
- робота з батьками;
- методологія роботи тренера .Читати
Збірник матеріалів круглого столу "STEАM-освіта від теорії до практики" https://iod.gov.ua/content/events/40/krugliy-stil-steam-osvita-vid-teoriyi-do-praktiki_publications.pdf?1681920274.7301
НАПРАЦЮВАННЯ ІНСТИТУТУ обдарованої дитини НАПН України З STEM/ STEAM – ОСВІТИ: Стратегії дослідницького пошуку: навчальний посібник https://lib.iitta.gov.ua/728913/ Основи наукових досліджень: робочий зошит https://lib.iitta.gov.ua/728919/ Проєкт освітньої програми для закладів спеціалізованої освіти наукового спрямування https://lib.iitta.gov.ua/726216/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%85%D1%83%D0%BD%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%94%D0%BA%D1%82.pdf Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів: методичні рекомендації https://lib.iitta.gov.ua/718661/
● Корисні матеріали ●
10 відео тривалістю до 10 хвилин від тренерів курсу «Цифрові інструменти Google для освіти» на допомогу користувачам цифрових інструментів Google. Для зручності відео об’єднані у список відтворення «Середній рівень для вебпереглядача Google Chrome» https://bit.ly/3bWjSmD на YouTube-каналі курсу.Всі ці можливості учасники опрацьовують на середньому рівні курсу GDTfE, зі змістом якої можна познайомитись на сайті курсу https://bit.ly/3AVbFaR.Переглядайте та діліться своїми ідеями щодо застосування вебпереглядача Google Chrome для освіти!Ви можете безкоштовно переглядати вебінари:💛Освіта в умовах війни: ресурси (2 квітня) - https://youtu.be/57HaFufc1FY
💙Урок єднання: як розказати дітям про силу і красу України (9 квітня) - https://youtu.be/GQe2cjrbPeY
💛Як зберегти результативність навчання в умовах війни? (16 квітня) - https://youtu.be/7YjQgXJxqww
💙Емоційний інтелект в умовах війни: ресурси для дітей та вчителів (26 квітня) - https://youtu.be/0vjDRgO5Su0
💛 Погляд на освіту: стратегічний та операційний напрями (3 травня) - https://youtu.be/ZkHFgt5W9pc
💙 Дизайн для освітян. Оформлюємо ідеї в цифрові продукти (10 травня) - https://youtu.be/XpG5qgTNuJk
💛 Розвиток особистого бренду вчителя: можливості та ресурси (17 травня) - https://youtu.be/nIDdgrp5IXM
💙 Світ врятує література. Креативні стратегії залучення дітей до читання (24 травня) - https://youtu.be/q07jADtn5X8
💛 Техніки розвитку емоційного інтелекту (31 травня) - https://youtu.be/nnTib4lD_7U
💙 Розкриття індивідуальності: як розвивати сильні сторони дитини (7 червня) - https://youtu.be/GAMyUDd0Crc
💛 Психологічне здоров’я дітей у воєнний час (14 червня) - https://youtu.be/iiurc4mZBAc
💙 Розвиток особистості в дошкільному віці (21 червня) - https://youtu.be/28MU8Wrxn9M
💛 Soft Skills. Розвиваємо навички для успішного майбутнього (28 червня) - https://youtu.be/XM5txFR6jT0
💙 Тренди в освіті 2022 (5 липня) - https://youtu.be/rbGfYX61MKo
💛 Тренди в освіті: змішане, проєктне та проблемно орієнтоване навчання (12 липня) - https://youtu.be/HLX5Ng4j_Mc
💙 Навички 4К: креативність, критичне мислення, колаборація та комунікація (19 липня) - https://youtu.be/lA1wITo_mVk
💛 Тренди в освіті: адаптивні технології, data science, big data, data analytics (26 липня) - https://youtu.be/oKAwNDBJ0lA
💙 Сміливі навчати. Новий навчальний рік (2 серпня) - https://youtu.be/hRyRvwSifNk
💛 Тренди в освіті: навчання через досвід, формувальне оцінювання, кейс-технології, VR- та AR-технології (9 серпня) - https://youtu.be/4pVnmoDVjBY
💙 Індивідуалізація: принципи та методи навчання (16 серпня) - https://youtu.be/X9LXxd-XYH0💛 Освіта майбутнього: вектори розвитку (13 вересня) - https://youtu.be/JYu8gmSJ6Vg
Повідомляємо про випуск монографії “Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога”до написання якої долучились фахівці:- кафедри природничо-математичної освіти і технологій та кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
- та наші колеги з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Миколаївського обласного інституту післядипломної освіти.
Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія /за наук. ред. І.П. Воротникової. — Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. — 256 с.
ISBN 978-617-658-027-0
Більш детально на сторінці нашого сайту
Посібник" Як допомогти учням і батькам у часи війни" містить методичні рекомендації щодо реалізації практик, спрямованих на підтримку вчителів початкових класів, які працюють у складних умовах, пов’язаних із війною, переживанням стресових ситуацій, і мають віднайти в собі ресурси для ефективної роботи й підтримки своїх учнів, а також їхніх батьків.
Він був створений у відповідь на потребу викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти, які брали участь у програмі вебінарів із питань психосоціальної підтримки, що проводилася за сприяння проєкту «Навчаємось разом».
Посібник містить наступні тематичні модулі:
- стрес, травма, резилієнс, перша психологічна допомога для педагогів;
- психосоціальна підтримка дітей;
- робота з батьками;
- методологія роботи тренера .Читати
|
💙Урок єднання: як розказати дітям про силу і красу України (9 квітня) - https://youtu.be/GQe2cjrbPeY
💛Як зберегти результативність навчання в умовах війни? (16 квітня) - https://youtu.be/7YjQgXJxqww
💙Емоційний інтелект в умовах війни: ресурси для дітей та вчителів (26 квітня) - https://youtu.be/0vjDRgO5Su0
💛 Погляд на освіту: стратегічний та операційний напрями (3 травня) - https://youtu.be/ZkHFgt5W9pc
💙 Дизайн для освітян. Оформлюємо ідеї в цифрові продукти (10 травня) - https://youtu.be/XpG5qgTNuJk
💛 Розвиток особистого бренду вчителя: можливості та ресурси (17 травня) - https://youtu.be/nIDdgrp5IXM
💙 Світ врятує література. Креативні стратегії залучення дітей до читання (24 травня) - https://youtu.be/q07jADtn5X8
💛 Техніки розвитку емоційного інтелекту (31 травня) - https://youtu.be/nnTib4lD_7U
💙 Розкриття індивідуальності: як розвивати сильні сторони дитини (7 червня) - https://youtu.be/GAMyUDd0Crc
💛 Психологічне здоров’я дітей у воєнний час (14 червня) - https://youtu.be/iiurc4mZBAc
💙 Розвиток особистості в дошкільному віці (21 червня) - https://youtu.be/28MU8Wrxn9M
💛 Soft Skills. Розвиваємо навички для успішного майбутнього (28 червня) - https://youtu.be/XM5txFR6jT0
💙 Тренди в освіті 2022 (5 липня) - https://youtu.be/rbGfYX61MKo
💛 Тренди в освіті: змішане, проєктне та проблемно орієнтоване навчання (12 липня) - https://youtu.be/HLX5Ng4j_Mc
💙 Навички 4К: креативність, критичне мислення, колаборація та комунікація (19 липня) - https://youtu.be/lA1wITo_mVk
💛 Тренди в освіті: адаптивні технології, data science, big data, data analytics (26 липня) - https://youtu.be/oKAwNDBJ0lA
💙 Сміливі навчати. Новий навчальний рік (2 серпня) - https://youtu.be/hRyRvwSifNk
💛 Тренди в освіті: навчання через досвід, формувальне оцінювання, кейс-технології, VR- та AR-технології (9 серпня) - https://youtu.be/4pVnmoDVjBY
Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія /за наук. ред. І.П. Воротникової. — Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. — 256 с.
ISBN 978-617-658-027-0
Як цікаво використовувати інтерактивні карти Дивитися
Шаблон плану уроку. Дивитися
ЩО ТАКЕ ТАКСОНОМІЯ БЛУМА І ЯК ВОНА ПРАЦЮЄ НА УРОЦІ
Дивитися
КНИГА АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ «ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ» Доступ...
Немає коментарів:
Дописати коментар