На допомогу педпрацівникам

Приклади оформлення посилань за ДСТУ 8302:2015 у списку використаних джерел

 Посібник   ПРАКТИКУМ «Українська мова за професійним спрямуванням»

для професій: 

«Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»;

«Машиніст крана металургійного виробництва»;

«Верстатник широкого профілю»

«Електрогазозварник».

Посібник" Як допомогти учням і батькам у часи війни" містить методичні рекомендації щодо реалізації практик, спрямованих на підтримку вчителів початкових класів, які працюють у складних умовах, пов’язаних із війною, переживанням стресових ситуацій, і мають віднайти в собі ресурси для ефективної роботи й підтримки своїх учнів, а також їхніх батьків.

Він був створений у відповідь на потребу викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти, які брали участь у програмі вебінарів із питань психосоціальної підтримки, що проводилася за сприяння проєкту «Навчаємось разом».

Посібник містить наступні тематичні модулі:

  • стрес, травма, резилієнс, перша психологічна допомога для педагогів;
  • психосоціальна підтримка дітей;
  • робота з батьками;
  • методологія роботи тренера  .Читати

Збірник матеріалів круглого столу "STEАM-освіта від теорії до практики" https://iod.gov.ua/content/events/40/krugliy-stil-steam-osvita-vid-teoriyi-do-praktiki_publications.pdf?1681920274.7301 
НАПРАЦЮВАННЯ ІНСТИТУТУ обдарованої дитини НАПН України З STEM/ STEAM – ОСВІТИ: 
Стратегії дослідницького пошуку: навчальний посібник https://lib.iitta.gov.ua/728913/ 
Основи наукових досліджень: робочий зошит https://lib.iitta.gov.ua/728919/ 
Проєкт освітньої програми для закладів спеціалізованої освіти наукового спрямування https://lib.iitta.gov.ua/726216/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%85%D1%83%D0%BD%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%94%D0%BA%D1%82.pdf 
Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів: методичні рекомендації https://lib.iitta.gov.ua/718661/ 

● Корисні матеріали ●

📚Як вчителям використовувати чат ChatGPT: покрокова інструкція

📚Як заробляти більше: 7 кроків побудови власного бренду для вчителів

📚Освітні втрати та освітні розриви: у чому різниця? 

📚Які методи надолуження освітніх втрат довели свою ефективність?

📚Додатки, що економлять час учителя: інструкція із завантаження

Більше матеріалів


10 відео тривалістю до 10 хвилин від тренерів курсу «Цифрові інструменти Google для освіти» на допомогу користувачам цифрових інструментів Google.
З відео ви дізнаєтесь зокрема як ефективно взаємодіяти з учнями чи студентами засобами Google Meet, створити власний сайт-портфоліо, керувати своїм часом у Google Календарі та приклади використання можливостей вебпереглядача Google Chrome для освіти.
Для зручності відео об’єднані у список відтворення «Середній рівень для вебпереглядача Google Chrome» https://bit.ly/3bWjSmD на YouTube-каналі курсу.
Всі ці можливості учасники опрацьовують на середньому рівні курсу GDTfE, зі змістом якої можна познайомитись на сайті курсу https://bit.ly/3AVbFaR.
Переглядайте та діліться своїми ідеями щодо застосування вебпереглядача Google Chrome для освіти!
Ви можете безкоштовно переглядати вебінари:
💛Освіта в умовах війни: ресурси (2 квітня) - https://youtu.be/57HaFufc1FY 
💙Урок єднання: як розказати дітям про силу і красу України (9 квітня) - https://youtu.be/GQe2cjrbPeY
💛Як зберегти результативність навчання в умовах війни? (16 квітня) - https://youtu.be/7YjQgXJxqww
💙Емоційний інтелект в умовах війни: ресурси для дітей та вчителів (26 квітня) - https://youtu.be/0vjDRgO5Su0 
💛 Погляд на освіту: стратегічний та операційний напрями (3 травня) - https://youtu.be/ZkHFgt5W9pc
💙 Дизайн для освітян. Оформлюємо ідеї в цифрові продукти (10 травня) - https://youtu.be/XpG5qgTNuJk
💛 Розвиток особистого бренду вчителя: можливості та ресурси (17 травня) - https://youtu.be/nIDdgrp5IXM
💙 Світ врятує література. Креативні стратегії залучення дітей до читання (24 травня) - https://youtu.be/q07jADtn5X8
💛 Техніки розвитку емоційного інтелекту (31 травня) - https://youtu.be/nnTib4lD_7U
💙 Розкриття індивідуальності: як розвивати сильні сторони дитини (7 червня) - https://youtu.be/GAMyUDd0Crc
💛 Психологічне здоров’я дітей у воєнний час (14 червня) - https://youtu.be/iiurc4mZBAc
💙 Розвиток особистості в дошкільному віці (21 червня) - https://youtu.be/28MU8Wrxn9M
💛 Soft Skills. Розвиваємо навички для успішного майбутнього (28 червня) - https://youtu.be/XM5txFR6jT0
💙 Тренди в освіті 2022 (5 липня) - https://youtu.be/rbGfYX61MKo
💛 Тренди в освіті: змішане, проєктне та проблемно орієнтоване навчання (12 липня) -  https://youtu.be/HLX5Ng4j_Mc
💙 Навички 4К: креативність, критичне мислення, колаборація та комунікація (19 липня) - https://youtu.be/lA1wITo_mVk
💛 Тренди в освіті: адаптивні технології, data science, big data, data analytics (26 липня) - https://youtu.be/oKAwNDBJ0lA
💙 Сміливі навчати. Новий навчальний рік (2 серпня) - https://youtu.be/hRyRvwSifNk
💛 Тренди в освіті: навчання через досвід, формувальне оцінювання, кейс-технології, VR- та AR-технології (9 серпня) - https://youtu.be/4pVnmoDVjBY
💙 Індивідуалізація: принципи та методи навчання (16 серпня) - https://youtu.be/X9LXxd-XYH0
💛 Освіта майбутнього: вектори розвитку (13 вересня) - https://youtu.be/JYu8gmSJ6Vg

Повідомляємо про випуск монографії Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога”
до написання якої долучились фахівці:
  • кафедри природничо-математичної освіти і технологій та кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
  • та наші колеги з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Миколаївського обласного інституту післядипломної освіти.
Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія /за наук. ред. І.П. Воротникової. — Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. — 256 с.
ISBN 978-617-658-027-0
Більш детально на сторінці нашого сайту

Як говорити так,щоб мене почули.Поради психолога Дивитися

Як цікаво використовувати інтерактивні карти Дивитися

Шаблон плану уроку. Дивитися

ЩО ТАКЕ ТАКСОНОМІЯ БЛУМА І ЯК ВОНА ПРАЦЮЄ НА УРОЦІ

Дивитися


Навчальний прийом «Три М» для вдалого завершення уроку
Позитивне на усвідомлене закінчення заняття. Читати...

"Шість капелюхів": прийом-гра для розвитку критичного мислення. Дивитися

КНИГА АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ «ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ» Доступ...


Kahoot — інтерактивний сервіс для створення вікторин та он-лайн опитувань.Див.далі



Перевернутий клас: відмінності від звичайного уроку, переваги та складності реалізації

4 кроки до перевернутого класу   Читати далі

Зразок №1 плану урока.

Зразок №2 плану урока 

Інструкція зі створення блогу









Немає коментарів:

Дописати коментар